Followers

Search my Blog

THANK YOU FRIENDS

gambar hiasan
Dalam hidup perlu ada kawan2 yg saling membantu dan saya beruntung sbb dapat mengenali Nur Farizan dan Bro Corp.. Kerana mereka aku kenal erti satu persahabatan yg mungkin kalau org lain pun x akn bantu kita tanpa kita kenali siapa yg kita nak bantu... Mereka sangat baik, walau pun kami hanya saling mengenali dlm laman FB saja... Kerana mereka terhasillah laman Page aku sendiri..kalau aku yg nak buat memang x terbuatnya.. So bagi aku hadiah dari Bro Corp ini sangat bermakna dan Nur Farizan yg byk membantu aku dlm mempomosikan cokelat yg aku buat..

Bila agaknya dapat kami bersua entah la kan.. Seorang di ujung sana seorang di ujung sini seorang lagi nun di sana nu hehehe..Bila dapat berjumpa entah la kan.. Mungkin satu hari akn dapat bertemu jgk..Walau pun aku tidak tahu bila masanya harap akn dapat berjumpa jgk satu masa nanti dan doa itu akn menjadi kenyataan insyaALLAH aminnn...

Jadi aku  ucapkan terima kasih x terhingga pada mereka berdua.. Tak terbalas budi rasanya dengan pertolongan mereka itu.. Walau pun diri ini hanya insan biasa yg x mengenali apa itu IT tapi dgn bantuan kawan2 semua aku dah sedikit mahir dlm bidang ini dan aku masih byk yg perlu belajar lg dan aku tak akn rasa jemu untuk belajar..Kerana tanpa ilmu kita bagai katak di bwah tempurung.. Mungkin suatu hari benda yg aku belajar akn berguna pada ku dan ini lah yg akn aku lakukan moga aku akn berjaya dlm bidang cokelat... Dimasa2 akn datang aku akn cuba mencari lg kelas2 agar ilmu yg aku ada ini walau sedikit dapat dipertingkatkan lg kemahirannya..

Mengaji x tinggi so ini je lah yg dapat aku buat dan semoga impian aku untuk menjadi seorang yg berjaya akn tercapai..Mungkin ini lah azam tahun baru aku.. Berjaya dlm bisnes cokelat..Harap2 lepas ni akn ada tempahan dari kwn2... Sekali lg aku ucapkan terima kasih Bro Corp dan Nur Farizan, terima kasih banyak2 atas segala bantuan yg diberi..

0 comments:

Post a Comment