Followers

Search my Blog

KOREA MY DREAM DESTINATION.

Seoul korea...secantik tempatnya begitulah cantik di mata hati ini..ini lah tempat yang aku ingin sekali pergi selepas Jepun..cer lihat view yg indah ini cantikkan..teringin sangat nak sampai ke negara Korea ini.. bukan saja tempat yang cantik permandangannya jugak sangat indah dan macam gambar kat bawah ni aku teringin sangat nak lawati..selalu tengok kat tv je melalui cerita2 korea..kalau dapat tengok sendiri tentu best kan..
Kesenian yang dibina sangat indah dan ukiran2nya halus sekali.. itulah budaya korea macam budaya kita jugakkan penuh dengan kesenian begitu jugak negara2 lain, ada kesenian tersendiri...cuma aku teringin nak lihat istana ni..teringin sangat-sangat, memang la mustahil nak pergi kan tapi tak salah kalau kita punya angan2 untuk kesana dan tak mustahil jugak ianya akan tercapai..doakan je ya...
Haaa kat atas ni ada yang tak kenal ka??? Kenal kan,tentula semua kenal..ini la citer Winter Sonata.. citer yg mula2 sekali aku tengok dan aku jatuh cinta dengan korea dan orang2nya sekali..citer ni sangat sedih, berkali2 aku tengok pun tetap air mata mengalir..lagu2 dalam winter sonata sangat merdu dan indah..sampai kehari ini masih tidak jemu didengar walau pun dah banyak drama2 korea yang lain..tapi winter sonata tetap terbaik.. gandingan dua pelakon ni bagus sekali dan aku minat sangat kat hero yang sorang ni, sapa lagi kalau bukan Bae Yong Jun yang handsome dan kacak ni kan..
bae yong jun
park yong ha
Haaa yg ni pun pelakon winter sonata jgk..tapi sayangkan dia dah mati sebab bunuh diri..sayang sekali, muka lawa tapi mati muda..sebab tekanan jadi lagu tu.. ni lah hero no 2..handsome kan..last aku tengok citer yang park yong ha belakon aku pun tak ingat dah..tapi winter sonata ni besttt sangat...oklah,dah lari tajuk dah ni rasanya hehehehe...berbalik pada tempat2 yg aku nak kunjungi bukan saja di seoul korea tapi haaaa kat bawah ni la..cantik tak cer komen ckit cantik tak..kat sini la aku nak pergi dan ambil gambar sepuas2 hati aku..
jeju island
nami island
jeju island
Bila akan sampai pun tak tau la kan...tapi kena la belajar cakap korea kan..kalau tak haru jugak tu nak berkomunikasi..bukan semuanya pandai cakap orang putih...so doakan satu hari aku akan sampai tempat idaman aku ini...korea here i come wait for me...

0 comments:

Post a Comment