Followers

Search my Blog

LAVENDER YANG AKU SUKAI




Lavender....itulah haruman yg aku suka dan warna yg mendamaikan...keunikan bunga lavender membuat aku tertarik padanya..dan warnanya yg cantik sangat tenang..unggu adalah warna fav ku..kalau tak masakan blog aku pun warna unggu...ku rasa sangat tenang bila ku lihat warna lavender..
Bentuk bunganya yang berbagai2 ini buat aku lagi tertarik dan bohonglah kalau ada yang kata lavender ni tak cantik.. harumannya pulak buat orang jadi rindu pada harumannya dan boleh buat orang jadi tenang...
Cantikkan bunga lavender..walau pun bentuknya ada macam2 jenis tapi harumannya sangat memikat hati sesiapa saja yang mendekatinya..andai saja aku dapat bunga lavender ni tentu saja impian ku dah sedikit tercapai..walaupun tak dapat ke ladang lavender dapat memcium haruman dari bunganya saja sudah cukup bagi ku si peminat lavender..
Oh ladang lavender..bila kah agaknya dapat kita bertemu..bilakah agaknya dapat aku memelukmu dalam dakapanku dan bilakah agaknya dapat aku mencium haruman darimu..hemmmm harapan hanya tinggal harapan yang tak mungkin tercapai dek angan..hanya dapat bermimpi untuk melihatmu dari dekat dan cukup sajalah aku hanya dapat berilusi mencium haruman dari mu si lavender yang aku sukai...

0 comments:

Post a Comment