Followers

Search my Blog

PERSAHABATAN YG TERJALIN


Hemmm mlm ni hingga la dah pagi ni, rasa terhibur dgn DJ ROY sampaikan mata yg nak tertidur pun boleh terjaga balik..Itulah penangan dari org yg bernama ROY...hati nak out dan nak tido tapi x p tido pun, akhirnya layan lagi radio di blog sambil tulis2 sedikit apa yg patut..
Walaupun mata dah rasa semacam je tapi oleh kerana kehadiran kawan2, suasana menjadi lebih meriah dan mcm tak mau off9 je...tapi tengok jam pun dah hampir ke 2:30 so tak jadi, terpaksa jugak undurkan diri..Kehadiran kawan2 dari GRFM jugak menceriakan kami disana..thanks POK DOGO DJ di GRFM yg aku rasakan memang terbaik, sora POK DOGO memang dinanti2kan aku setiap waktu..hehehe POK DOGO dgn taglinenya apa lagi kalau bukan aduhhh sayang...
Semua ni menceriakan hari2 aku yang kadang2 suram kadang2 cerah..Hemmm sayangnya aku pada sahabat2 di sana amat aku hargai dan tanpa korang semua yg telah menghiburkan, tak mungkin aku happy begini bila diri dlm keadaan yg sedih baru2 ni..Apa2 pun ija sayyammmm korang, semoga kita akan sentiasa bersahabat hingga akhir hayat kita selagi nafas masih ada dan selagi itulah juga kita bersahabat..aduhhhh sayanggg

0 comments:

Post a Comment