Followers

Search my Blog

LOVE YOU MR.ARROGANT. (sinopsis)


SINOPSIS ~ Love You Mr.Arrogant.

"Itu harga yang kau perlu bayar sebab tak kotakan janji. Sekarang jangan banyak cakap, kawin dengan aku. Titik." - Zafriel Irham.

Demi sebuah janji, Zaara Aminah reda menerima kehendak Ilahi. Biar pun tiada cinta, Zaara Aminah rela demi menjaga maruah diri dan keluarganya dari di pijak-pijak jejaka bongkak itu sewenang-wenangnya. Namun Zaara Aminah tidak menyangka, keputusannya itu membuat hidupnya kacau-bilau melayan kerenah Zafriel Irham yangg berhati kering dan tinggi egonya.
Berhadapan pula dengan Puan Sri Maryam, ibu mertuanya dan Sherry yang membenci dirinya,. hidup Zaara Aminah tidak lagi aman. Kehadiran Hardy Hakimi , sepupu Zafriel Irham yang cuba merapatinya, mengeruhkan lagi keadaan.
Keadaan bertambah parah apabila tanpa sedar, dia telah jatuh hati pada suaminya biarpun dia tidak dilayan seperti seorang wanita yang bergelar isteri.

"Aduh! Kenapa dengan aku ni? Kenapa aku rasa rindu sangat ni? Macam orang gila bayang saja lagaknya ni. Padahal baru beberapa jam dia pergi. Takkanlah aku dah jatuh hati dengan mamat berllagak tu? aduhh.. tapi.." - Zaara Aminah.

Adakah kebahagiaan akan menjenguk hidup Zaara Aminah apabila dia sudah jatuh hati pada jejaka bongkak itu? Atau menunggu balasan jejaka itu ibarat bulan pada  waktu malam menanti matahari menjelma pada waktu siang? Zaara Aminah terus menanti..
~~~~~
Ok citer ni bg cintamama best jgk..dlm 5 skala bintang cintamama bg 4 setengah bintang.. sbb dia hehehe kena la baca sendiri hehehe beli jgn x beli tau... besttttt

0 comments:

Post a Comment