Followers

Search my Blog

KELAHIRAN DAN KEMATIAN

sekadar gambar hiasan..
Hari ini adalah hari yg paling buat aku x gembira, walau pun org tgk aku ceria dan happy je tapi dlm hati x siapa tahu betapa hari ini aku sedih dan rindu pada seseorang yg aku sayang..semalam dan hari ini adalah hari yg x ingin aku lalui dalam hidup aku.. tapi aku x dapat nak elak dan  harus laluinya walau pun aku suka atau tidak..

Sebabnya hari ini adalah hari kembalinya anak bungsu ku kerahmatullah.. genap 3 tahun dia pergi dan semalam adalah hari lahir beliau dan hari ini hari kematian beliau..bohonglah kalau aku ckp aku x sedih, tentu la sedih sbb aku kandungkan dia dlm rahim ni 9 bulan lebih..kemana saja aku pergi aku bawa dia dlm rahim ku ini.. lahir2nya dia ke dunia ni x sempat pun aku nak pegang apa tah lg menyusukan dia lg x sempat..sbb lahir2nya dia ke dunia ni terus di masukkan ke NICU bayankan keadaan aku yg ketika itu baru melahirkan dan melihat keadaan anak aku yg kritikal dgn wayar2 beselirat di tubuh badannya airmata ibu mana yg dapat menahan keaadan ketika itu..aku coba x mau menangis dan nak tahan agar air mata ni jgn turun tapi tiba ja aku dlm bilik NICU dan terlihat saja kelibat anak aku, mula la air mata ni turun tanpa di suruh..sampai sekarang dah 3 tahun berlalu aku masih lagi ingat keaadan hari itu..sedih hanya ALLAH yg tahu..

Hidup perlu di teruskan dan org yg tiada x akn kembali lg dan yg masih hidup perlu meneruskan kehidupan dan kenangan biarlah ianya tersimpan dlm hati ini selamanya.. Walau sedih harus di tahan agar hidup dapat di teruskan bersama2 org yg masih ada dalam hidup ini..

0 comments:

Post a Comment