Followers

Search my Blog

TENGOK TU PENING BACA TU PENING


Selamat pagi blogger2 semua..wahhh lama rasanya tak update status baru, pagi ni nak cerita satu story pada semua.. hope u all enjoy and fun when u come my blog..

Kisah ni pasti pernah terjadi pada semua.. saya berani cakap la pasti ada yang menangis bila tengok sesuatu story kat tv ke kat internet ke or kat mana2lah..tak pun baca novel ke..mesti ada kan, so bagi pengemar2 love story or novel pasti pernah menangis dan lumrahnya hati wanita cepat tersentuh dengan hal2 yang begini..lelaki!! ada kah yang menangis?? Hemmm... ada dan tak semua la, hanya segelintirnya saja yang punya perasaan sedikit lembut dan cepat tersentuh..

Bagi aku pulak, aku mudah menangis dan cepat tersentuh dengan sesuatu story yang aku tengok di tv atau novel yang aku baca...sebab aku ini pengemar novel2 yang bercorak love story so setiap kali aku baca sampai bab2 sedih sure aku menangis..kalau sikit2 tak pa la jugak ini tak sampai teresak2 aku menangis, bila sampai bab2 happy pun aku boleh jugak menangis haiii orang kalau dah happy mesti la ceria kan tapi bagi aku pulak kalau happy dan sampai happy ending dalam sesuatu story pun boleh buat aku menangis.. kerana hati aku ini cepat tersentuh dan bila saja aku mengalirkan air mata ianya tak dapat nak berhenti dengan sendirinya..

Tapi hairankan..mengapa wanita mudah menumpahkan air matanya dan lelaki mudah cair dengan tangisan wanita tak kira dalam situasi apa pun.. dah lumrahnya air mata dan wanita tak dapat dipisahkan.. andai sesiapa yang ada pengalaman yang macam ni jom la share dengan saya kat sini..cer komen or story tentang kisah anda pulak..kalau saya memang kuat menangis bila baca novel..ni pun baru habis menangis sebab baca novel..

Oleh kerana dua hari ini asyik duk layan citer drama korea kat internet dan maaduu.com kepala pun pening..pening tu bukannya apa, ni sebab terlampau duk menangis la tu yang sampai pening ni..menangis sangat2 pun boleh membuatkan kepala pening..aku selalu melaluinya dan setiap kali kalau aku menangis terlampau2 sangat mesti aku pening bila dah habis story yang aku baca atau tengok kat tv or internet.. memang la sakit kalau duk pening sangat tapi kalau dah baca novel or tgk drama mesti nak nagis...kalau tak mau menangis tak yah baca or tengok tv la kan.. tapi aku tak boleh la kalau tak baca novel or tengok tv sebab tu la peneman aku sehari2 di rumah..so pening pun pening lah hehehehe...

Oklah..kalau ada sesiapa yang nak share story dia dengan aku komen2 lah kat ruangan komen tu ye..jom la share sama2..awak awak menangis tak kalau baca novel or tengok tv..cer citer cer citer..

0 comments:

Post a Comment