Followers

Search my Blog

HONEYMOON...

Bila cuti sekolah je mesti la ada kenduri kawin kan...bila dah kawin tentulah pergi honeymoon, haaa ni nak citer kisah hari ni lah semasa masih di Cameron Highlands...pergi kemana saja mesti teserampak dengan pasangan yang baru berkahwin..semana kami ke tea house cameron valley teserampak dengan dua couple pengantin baru, inai masih merah di jari tangan dan kaki...mesti datang honeymoon la kan...kemudian ke tempat lain pulak, jumpa lagi dengan pasangan pengantin baru.. kerap sungguh jumpa, hari ni saja pun dah dekat bebelas orang pengantin baru yang datang honeymoon ke Cameron Highlands.... huhhhh ramai tu.

Best ke datang honeymoon kat sini???? Best laaaa, kalau tak depa tak datang Cameron Highlands la kan...nak-nak lagi pasangan pengantin baru dok pulak kat tempat yang sejuk-sejuk macam ni kan hehehehe tau - tau dah la... seronok bila tengok depa ni mesra dan bahagia..harap-harap biarlah meraka bahagia hingga keakhir hayat... cinta dan perkongsian hidup biarlah terus bahagai dan jangan dibiarkan ia musnah dan jagailah ia selagi hayat di kandung badan..

CINTAILAH PASANGAN ANDA DAN JAGAILAH DIA DENGAN NYAWAMU, HARGAILAH IKATAN YANG TERJALIN AGAR TIADA DI NODAI OLEH SIFAT CEMBURU BUTA...KEBAHAGIAAN MEMERLUKAN PENGORBANAN...

0 comments:

Post a Comment